14 Ocak 2008 Pazartesi

papatyalarım ve kızımın adam kurabiyeleri



malzemeler
1su bardağı sıvı yağ
1su bardağı pudra şekeri
1,5 su bardağı nişasta
1paket kabartama tozu
3yumurta
aldığı kadar un
1yemek kaşığı kakao

Yapılışı
kakao hariç diğer malzemeleri karıştırıp kulak memesi yumuşaklığında bir hamur yoğuruyoruz yoğurduktan sonra hamurun üçte birini ayırıp kakaoluyoruz sonra haamurumuza papatya şekli verip yağlı tepsimize sıralıyoruz 170 derecede pişiriyoruz Afiyet olsun.


kakaolu ve sade hamuru görürde benim kız hiç dururmu ben de yapıcam bende yapıcam diye tutturdu aldı ve hamurlardan bu adam kurabiyeleri yaptı anne illaki benim kurabiyeleri de yayınla diye tutturdu eh söz konusu olan çocuklar olunca akan sular durur değilmi? ben de bunları sizlerle paylaşmak istedim umarım beğenirsiniz hepinize afiyet bal şeker olsun

1 yorum:

meryem dedi ki...

:)) çok güzel görünüyorlar